Sociální sítě - Facebook, G+, Instagram, Youtube, Twitter a další

FACEBOOK

 Facebook denně používá v ČR 3,4 milionu lidí, kteří zde stráví průměrně 21 minut.  

Možnosti pro firmy a organizace na Facebook.com

Facebook stránka - značky, firmy, výrobku, organizace, města, regionu

Realizace stránky na FB je v dnešní době prakticky nezbytné. Můžete snadno komunikovat se svými fanoušky / zákazníky. Sdílet jim novinky u vás, pozvánky, aktuality, ale i přímo prodávat, služby a zboží, vaše nebo vašich (nejlépe oborových) partnerů.

Samotná stránka na FB je zdarma, ale smysl má ve chvíli, když se o ni budete starat a rozvíjet ji. Stejně tak by obsah a správa FB prezentace měla korespondovat s vaší PR komunikací, podporovat ji (organicky nebo i placeně). Aby to všechno mělo smysl a dobré výsledky, je potřeba vytvořit dlouhodobou strategii a definovat si cíle. Stejně jako u všech ostatních aktivit

Aktivní správa vaší FB stránky a její rúst

Navrhneme základní koncept strategie pro vaši komunikaci na FB, na základě vaší celkové PR a marketingové strategie. Vše se vzájemně prolíná a podporuje

Dále zajistíme:

  • Správu vaší FB stránky (aktivní sdílení aktuálních informací, tipů, pozvánek a akcí, pozitivní komunikaci s fanoušky
  • Cílenou reklamu pro růst fanoušků, zviditelnění příspěvků i růst návštěvnosti vašich www stránek nebo stažení vaší app
  • Podporu vašeho plánu PR aktivit, případně data nebo zajímavosti do tiskových zpráv
  • Školení pro seznámení s možnostmi sociálních sítí a online prostředí, abyste si mohli vše realizovat sami, s pravidelnou podporou našich zkušeností formou analýzy a následného poradenství.

Příležitosti pro města, obce a regiony
Umístění pozvánek, nabídek a dalších příspěvků pro vaše partnery (provozovatelé akcí a služeb ve městě, ať zdarma, za peníze nebo výměnou za vstupenky nebo služby do soutěží (ideální pro růst fanoušku nebo přímo pro podporu návštěv vašeho města). 

Naše reference

Turistika.cz, Akce.cz, Prima PORT, Biologická léčba, Livetouring.com, Česká asociace novinářů a publicistů cestovního ruchu, Golf Club Na Vrších a další

Máte zájem o pomoc s facebookem?

Na FB stránce Turistika.cz máme 60 000 fanoušků

Pravidelně sdílíme tipy, praktické informace a zkušenosti, které jinde nenajdou. Díky tomu dosahujeme velmi vysokohého oslovení našich fan. a jejich přátel. Stejně tak i následných konverzí (rezervací a objednávek) v rámci služeb v cestovním ruchu.

Oragický zásah na + 30 000 fanoušků a jejich přátel 

Připlacené sdílení, zásah až 200 00 fanoušků a jejich přátel (investice do 1 000,- Kč)


Praktické tipy

  • Pravidelná aktualizace ... stejně jako své webové stránky je potřeba pravidelně aktualizovat a přidávat nový obsah. U vašich webových stránek to má mimo jinné velký význam pro SEO optimalizaci, u FB stránky tím pravidelně oslovujete své fanoušky, dáváte o sobě vědět a zároveň tak i díky proklikům z vašich příspěvků - postů zvyšujete návštěvnost vašich webových stránek
  • Komunikace s vašimi fanoušky ... reagujte včas na dotazy vašich fanoušků, na komentáře u článku, na příspěvky sdílené na vaší stránce. 
  • Sdílejte příspěvky umístěné na vaší stránce ... jinak budou čtenáři vašich příspěvků a vaši fanouškové chodit číst příspěvky z vaší stránky na jiné webové stránky.  Příklad: FB Czechtravelpress - správce sdílí na fb profil asociace novinářů příspěvky ze svých stránek horydoly.cz a fanoušci asociace novinářů cestovního ruchu tak chodí na jeho web, místo na ten jejich - zbytečně tak novináři přichází o návštěvnost svého webu a pomáhají nejspíš zdarma propagovat cizí web. Jsou to novináři a často v důchodu, článků na webu by mohli mít dost.
  • Nebojte se připlatit za zviditelnění příspěvku ... můžete velmi dobře zacílit na uživatele facebooku podle města, kde žijí, podle jejich věku i zájmu - třeba i na fanoušky fb stránky vaší konkurence.