Turistika.cz

Pro větší zážitek z cesty a výletu

Naše vize

Občasným i nadšeným turistům, cestovatelům a výletníkům vytváříme unikátní zdroj informací, databanku zkušeností a praktických rad ostatních turistů, cestovatelů a výletníků pro ještě větší požitek z cesty a výletu, ušetření peněz či nepříjemných situací a bezpečný návrat domů z tuzemska i zahraničí 

Princip webu Turistika.cz

Věříme, že nejlepšími pomocníky při cestách jsou sami cestovatelé, turisté a výletníci a proto klademe největší důraz na to, aby přímo oni se podíleli na tvorbě tohoto projektu a mohli a chtěli sdílet své zkušenosti a zážitky s ostatními.

Věříme, že vše co potřebujeme vědět, pro opravdu skvělý zážitek z cesty, či výletu již patrně někdo ví, či sám přímo prožil a že právě tato zkušenost je pro ostatní nenahraditelná.

Naší strategií proto, je vytvořit infrastrukturu, technologii a nadšení usnadňující sdílet své zážitky, lehce vyhledat odpověď na mou otázku a najít inspiraci pro cestu, výlet či řešení situace.

Dělíme se s aktivními přispěvateli o zisk z reklamy, která se zobrazí v detailu jejich článků. Rozdali jsme tak mezi ně už více než 874 300,- Kč

Turistika.cz

Čísla a návštěvnost (zdroj GA, 2016)  

  • 4 500 000 návštěvníků
  • 36 000 000 zobrazených stránek, 
  • 87 000 článků (výlety, trasy, turistické cíle, cestopisy a další), 
  • 60 000 registrovaných turistů, 
  • 59 000 FB fanoušků

Ocenění Turistika.cz

1. místo cestovní ruch, Internet Effectiveness Awards, IEA.CZ -- 3. místo internetové portály, IEA.CZ -- 1. místo Tour Film, Karlovy Vary, TOURFILM -- 2. místo na Tour Region Film, TOURFILM -- Vítěz projektu Vizionáři 2014 -- 2. místo cestovní ruch a doprava, IEA.CZ -- Best Content Management, Eastern European Business Elite Awards 2016  


Cílová skupina

Cílová skupina (zdroj: Netmonitor.cz)

Lidé 30+, aktivně trávící volný čas, denně využívají internet, s nadprůměrným rodinným příjmem a vzděláním, socio-ekonom. klasifikace: 30% ze nejvyšších skupin A, B)

Segmenty trhu, kde čtenáři Turistika.cz projevili zájem o koupi

U uživatelů v těchto segmentech je větší šance, že budou ochotni nakupovat produkty nebo služby z uvedené kategorie, vzorek 938 724 návštěv (podíl 70%) z celkové návštěvnosti 1 340 062, termín červenec - srpen 2017, zdroj google analytics

Aktuální přehled návštěvnosti a cílové skupiny za červenec 2017

Reklama na Turistika.cz

služby pro vaši prezentaci, propagaci, prodej služeb nebo produktů 

Propagace vaší značky, vašich produktuktů, výrobků a služeb pro zvýšení povědomí o nich

Komunikace vašich aktivit a PR - články, soutěže, soutěžní kvízy, průzkumy, testy vašich služeb i výrobků, direct mailing a další

Máte zájem o dlouhodobou spolupráci? Exklusivitu ve vašem oboru?

Nebo unikátní službu jen pro vás?