

Marketingový mix 4P a 8P v cestovním ruchu
Rozšířený marketingový mix pro cestovní ruch - 8P Marketingový mix v cestovním ruchu obsahuje čtyři základní prvky, tzv. 4P: Product -...
8. 1. 2018


Destinační marketing v praxi - kampaň Garda Trentino
Na internetovém portál Turistika.cz, kde sdílí své zážitky a zkušenosti z cest více než 3 000 aktivních přispěvatelů / bloggerů proběhla...
10. 11. 2017


Nový online deník pro turisty a nejčastější cíle výletů českých turistů
Komunitní portál českých turistů Turistika.cz spustil v létě novou službu pro své registrované uživatele, Deník turisty. Turisté si zde...
4. 10. 2017


Česká republika láká stále více zahraničních turistů
Česká republika je dlouhodobě populární destinací nejen pro tuzemské, ale i pro zahraniční turisty. Oblibu ukazují i aktuální data...
7. 8. 2017


Webový seminář o online prodeji s leadry travel businessu
Celkové příjmy z rezervací online cestovního ruchu v současné době přesahují 1,2 bilionu dolarů. Více lidí rezervuje on-line, protože to...
4. 5. 2017


Turisté stráví na jihu Čech ročně v průměru 20 miliónů dnů a nocí
Turisté a jednodenní návštěvníci stráví na jihu Čech ročně v průměru 20 miliónů dnů a nocí. Vyplývá to z unikátního výzkumu renomované...
7. 3. 2017


Tisková zpráva NPÚ ... aneb (ne)šikovná práce s čísly?
Památky ve správě Národního památkového ústavu navštívilo v uplynulém roce více než 5,6 milionu návštěvníků. Potvrdila se tak rekordní...
10. 1. 2017









