Minut čtení: 2Udržitelná dovolenáUdržitelná dovolená se zaměřuje na minimalizaci negativního dopadu cestování na životní prostředí, kulturu a místní komunity, a zároveň...
Minut čtení: 3Jak ušetřit peníze a vyhledat nejlepší nabídky hotelů? Hledání zajímavých destinací se vždy pojí s nutností najít hotel odpovídající stanoveným očekáváním. Často si cestu za tímto cílem...
Minut čtení: 4Jak virtuální realita prodává pobytyPřed několika lety jsme umístili odkaz na prodej pobytu o 360° videa hotelu v Dubaji. I přes to, že nebylo nijak profesionálně...
Minut čtení: 3Proč je Travel blog nezbytný pro turistické destinace?Vyprávění příběhů neboli "Storytelling" je základem a důležitým pilířem marketingu každé destinace. Vytvořit příběh vaší destinace,...
Minut čtení: 2Vyhlášení nejoblíbenějších hotelů Czech Hotel Awards 2020Do letošního 9. ročníku udílení cen o nejoblíbenější hotel roku Czech Hotel Awards 2020 se zapojilo více než 1200 hotelů. Posláním...
Minut čtení: 2Devátý ročník udílení cen o nejoblíbenější hotel roku 2020 je v plném prouduSpolečnost Czech Hotel Awards, s.r.o. pořádá každým rokem udílení cen Czech Hotel Awards - Hotel roku. Letos se koná již devátý ročník,...
Minut čtení: 2Význam travel blogerů pro cestovní ruchCo je to blog Blog se dá definovat jako webový deník s příspěvky autora - blogera o všem, co ho baví, zajímá nebo k čemu chce vyjádřit...
Minut čtení: 2Destinační marketing v praxi - kampaň Garda TrentinoNa internetovém portál Turistika.cz, kde sdílí své zážitky a zkušenosti z cest více než 3 000 aktivních přispěvatelů / bloggerů proběhla...