Jak ušetřit peníze a vyhledat nejlepší nabídky hotelů?

Hledání zajímavých destinací se vždy pojí s nutností najít hotel odpovídající stanoveným očekáváním. Často si cestu za tímto cílem zjednodušíme a využijeme oblíbené portály pro rezervaci pobytů. Vyplatí se ovšem nezapomínat, že i když jistě plní svou funkci a poskytují spoustu informací, vybírají od hotelů také provizi, což se může, i když nemusí, promítnout do vyšší ceny konečné rezervace. Jde o náklady, kterým se lze vyhnout. Existuje způsob, jak to udělat a zaplatit za vybraný hotel někdy dokonce mnohem méně nebo získat další benefity za stejnou cenu.


Ilustrační foto, zdroj profitroom.com
Ilustrační foto, zdroj profitroom.com

Kde nejčastěji hledáme hotel?

Cestování pro pracovní nebo soukromé účely se pojí s hledáním hotelu, což nebývá snadné. Nepřekvapí proto, že rádi využíváme nástroje, které nám vyhledání vhodného místa usnadní. Právě proto si pro rezervaci na cestách rádi vybíráme velké rezervační portály nebo cestovní kanceláře. Jejich pokročilé vyhledávače a možnosti filtrování konkrétních služeb nebo parametrů představují při rezervaci neocenitelnou pomoc. Nesmírně důležitá jsou také hodnocení vystavovaná hotelovými hosty. Tato hodnocení jsou ověřována, díky čemuž mají rozhodující vliv na volbu konkrétního místa. Proč bychom měli hledat jiná řešení, když mají bookingové portály a vyhledávače cestovních kanceláří tolik výhod? Odpovědí je cena a doplňující nabídka, kterou mohou hotely nabídnout při přímé rezervaci. Často nabízejí slevy, bezplatné parkování, welcome drinky, animace pro děti, wellness ošetření a různé možnosti spojené se stravováním.


Nezapomínejme na Google!

Největší vyhledávač na světě — Google — představuje pokročilý nástroj, který snadno vyhledá a ověří nespočet informací, včetně těch spojených s hotely. Díky Googlu snadno najdeme vhodný hotel na konkrétním místě. Navíc Google umožňuje hotely hodnotit, proto si každé místo můžeme prověřit. Dále stojí za to využívat Google Maps, které nejen lokalizují objekty a informují o jejich existenci, ale také umožňují prohlédnout si okolí a určit vzdálenost od zajímavých turistických objektů nebo infrastruktury, např. letiště. Díky Google Maps můžeme celkově hotel najít, prověřit si ho a seznámit se s jeho hodnoceními, ale také vyhledat nejzajímavější atrakce v okolí. S Googlem snadno najdeme webové stránky hotelu. A to je velmi důležité. Direct booking přináší značné úspory.


Proč se vyplatí rezervovat přímo v hotelu?

Téměř vždy a všude platí pravidlo, že nákup s vynecháním prostředníků bývá levnější. Potvrzuje se i v případě hotelových rezervací. Direct booking, tedy rezervace přímo na stránkách hotelu, umožňuje vynechat všechny prostředníky. Hotely také často nabízejí další slevy, bezplatné parkování nebo snídani v ceně ubytování. Většina hotelů také navíc nabízí speciální pobytové balíčky. Jde o pestré nabídky spojené se svátky nebo různými dalšími příležitostmi během roku. MDŽ, Velikonoce, ale také jarní prázdniny nebo speciální balíčky pro děti, to jsou jen některé příklady nabídek, které na bookingových portálech nenajdeme. Navíc jsou za atraktivní ceny.

Dnes jsou rezervace prováděné přímo na hotelových stránkách nesmírně jednoduché. Můžeme zatelefonovat nebo napsat mail, pokud dáváme přednost této formě komunikace. Rezervaci rovněž můžeme podat online s využitím rezervačních systémů, jako je Profitroom. Jde o intuitivní nástroje, které umožňují prohlížet si nabídky a rezervace pomocí několika kliknutí. Díky nim lze také okamžitě uhradit zálohu s využitím rychlé a praktické online platby.


Trik, který umožňuje ušetřit peníze

Pro mnoho lidí nemusí být přímá cesta k hotelu s využitím Google tak intuitivní, jako používání rezervačních portálů. Nic ovšem nestojí v cestě tomu, abychom využili nástroje, které nabízejí. Stačí, že na takovémto portálu s využitím příslušných filtrů najdeme hotel, a následně vyhledáme jeho stránky v Googlu a provedeme přímou rezervaci poté, co jsme si porovnali ceny. Je ovšem dobré nezapomínat na to, že bychom se při hledání hotelu na daném místě prostřednictvím bookingového portálu neměli omezovat na úzké časové rozmezí. To, že nabídka hotelu není na portálu v daném termínu dostupná, neznamená, že bude nedostupná i v případě přímé rezervace. Proto se vyplatí nastavit maximálně dlouhý časový interval, abychom nalezli co nejširší nabídku a vybrali si pro sebe vhodný hotel, a následně si pobyt rezervovali přímo přes jeho webové stránky.

Direct booking ve většině případů představuje nejvýhodnější způsob, jak ušetřit peníze a zároveň si vybrat hotel nejlépe vyhovující našim očekáváním. Proto se vyplatí hledat nabídky tak, jak to máme rádi, a rezervace podávat přímo na stránkách hotelu.



8 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Nové příspěvky

B2B Travel blog