Sociální sítě

základní informace, praktické tipy a odkazy, ukázky a možnosti

FACEBOOK

  • Facebook denně používá v ČR 3,4 milionu lidí, kteří zde stráví průměrně 21 minut.  
  • Možnosti pro firmy a organizace na Facebook.com

Facebooková stránka - značky, firmy, výrobku, organizace, města, regionu

Realizace stránky na FB je v dnešní době prakticky nezbytné. Můžete snadno komunikovat se svými fanoušky / zákazníky. Sdílet jim novinky u vás, pozvánky, aktuality, ale i přímo prodávat, služby a zboží, vaše nebo vašich partnerů.

Samotná stránka na FB je zdarma, ale musíte se o ni starat a rozvíjet ji. Stejně tak by obsah a správa FB stránky měla korespondovat s vaší PR komunikací, podporovat ji (organicky nebo i placeně). Základem je dlouhodobá strategie, definice měření cílů. Stejně jako u všech ostatních aktivit


Aktivní správa vaší FB stránky a její rúst

Navrhneme základní koncept strategie pro vaši komunikaci na FB, na základě vaší celkové PR a marketingové strategie. Vše se vzájemně prolíná a podporuje

Dále zajistíme:

  • Správu vaší FB stránky (komunikační strategii, pravidelné přidávání obsahu, pozitivní komunikaci s fanoušky
  • Cílenou reklamu pro růst fanoušků vaší stránky, zviditelnění příspěvků i růst návštěvnosti vašeho weu
  • Podporu vašeho plánu PR aktivit, případně data nebo zajímavosti do tiskových zpráv
  • Školení pro seznámení s možnostmi sociálních sítí a online prostředí, abyste si mohli vše realizovat sami, s pravidelnou podporou našich zkušeností formou analýzy a následného poradenství.

Máte zájem o pomoc s facebookem?

Naše reference

Na FB stránce Turistika.cz máme 60 000 fanoušků

Pravidelně sdílíme tipy, praktické informace a zkušenosti, které jinde nenajdou. Díky tomu dosahujeme velmi vysokohého oslovení našich fan. a jejich přátel. Stejně tak i následných konverzí (rezervací a objednávek) v rámci služeb v cestovním ruchu.

Oragický zásah na + 30 000 fanoušků a jejich přátel 

Připlacené sdílení, zásah až 200 00 fanoušků a jejich přátel (investice do 1 000,- Kč)


Praktické tipy od nás k FB

  • Pravidelná aktualizace ... stejně jako své webové stránky je potřeba pravidelně aktualizovat a přidávat nový obsah. U vašich webových stránek to má mimo jinné velký význam pro SEO optimalizaci, u FB stránky tím pravidelně oslovujete své fanoušky, dáváte o sobě vědět a zároveň tak i díky proklikům z vašich příspěvků - postů zvyšujete návštěvnost vašich webových stránek
  • Komunikace s vašimi fanoušky ... reagujte včas na dotazy vašich fanoušků, na komentáře u článku, na příspěvky sdílené na vaší stránce. 
  • Sdílejte příspěvky umístěné na vaší stránce ... jinak budou čtenáři vašich příspěvků a vaši fanouškové chodit číst příspěvky z vaší stránky na jiné webové stránky.  Příklad: FB Czechtravelpress - správce sdílí na fb profil asociace novinářů příspěvky ze svých stránek horydoly.cz a fanoušci asociace novinářů cestovního ruchu tak chodí na jeho web, místo na ten jejich - zbytečně tak novináři přichází o návštěvnost svého webu a pomáhají nejspíš zdarma propagovat cizí web. Jsou to novináři a často v důchodu, článků na webu by mohli mít dost.
  • Nebojte se připlatit za zviditelnění příspěvku ... můžete velmi dobře zacílit na uživatele facebooku podle města, kde žijí, podle jejich věku i zájmu - třeba i na fanoušky fb stránky vaší konkurence.