Cestovnímu ruchu rozumíme
Naše vize
Dalo nás dohromady cestování a touha po poznávání nových míst i kultur. Máme praktické zkušenosti z vedení destinací a turistických centrál, řízení firem z cestovního ruchu. Každý z nás je odborníkem ve své oblasti, ale všichni sledujeme moderních trendy a technologie. Najdeme společně s vámi příležitosti k návštěvě vaší obce, města, regionu nebo muzea, památky či hotelu. Pomůžeme vám ukázat benefity vašich služeb i výrobků a samozřejmě možnosti, jak je turistům lépe prodat.

Jirka Pilnáček
18 let realizuje internetové projekty a služby, 6 let vedl asociaci novinářů cestovního ruchu, zakladatel Turistika.cz a unikátního projektu VIDEOTRASY
Pavel Zelinger
Přes 15 let praxe v cestovním ruchu na různých pozicích. Přes online marketing, rezervační centrálu, až po ředitele cestovní kanceláře.

Pavel Kulhavý
Online marketingem se zabývá od roku 2004. Specialista na
zakládání a správu PPC kampaní (Sklik, AdWords, FB).
V cestovním ruchu se pohybuje přes 10 let

Jakub Zahradníček
Novinář, moderátor, cestovatel, kameraman. Jakub se našel ve videoprodukci a je v ní mistr. Reference jeho gecko production mluví za vše.

Karel Zelený
Aktuálně působí jako Destination manager CEE v G2 Travel. Předtím 5 let úspěšně vedl Německou turistickou centrálu. 20 let se pohybuje v cestovním ruchu.
Reference












Společnosti a značky
- České Dráhy, OZP - oborová zdravotní pojišťovna, Generali, Česká pojišťovna, Globus
- Alpine Pro, Sportisimo, Husky CZ, Adidas, Hannah, Rockpoint, Specialized, Red Bull
- Invia, Čedok, Novasol, CK Alexandria
- Škoda, Ford, Jeep a desítky dalších společností
Organizace a instituce
- Turistické centrály zemí: Německo, Rakousko, Maďarsko, Švýcarsko, Francie, Dominikánská rep.
- Turistické centrály regionů: Východní Morava a zastoupení krajů ČR, Korutany, Trentino, Saalbach
- Dubai, Praha, Berlín, Pec pod Sněžkou a dalších 300 měst a organizací
Jak můžeme spolupracovat
Vaše aktivity zanalyzujeme, pomůžeme vám najít vaše silné i slabé stránky a navrhneme strategii marketingu i prodeje. Zvolíme si společně klíčové cíle, nastavíme procesy vedoucí k jejich úspěšnému naplnění a vybereme nejlepší technologii pro jejich měření. PR a marketingový plán vám rádi zajistíme nebo vás to v našich kurzech naučíme.