Jeseníky mají nejlepší jednotnou marketingovou kampaň v České republice!

11.02.2020

Letošní ročník prestižní soutěže "Velká cena cestovního ruchu", jejichž výsledky se pravidelně vyhlašují na Veletrhu cestovního ruchu v Brně získaly Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu v kategorii "Nejlepší jednotná kampaň". Toto ocenění získala organizace destinačního managementu za produkt "YES Komplexní jednotná kampaň Jeseníky napříč kraji", která připravila podle poroty skutečně jednotnou kampaň s návaznými aktivitami s propojením i do dalších krajů. Délka platnosti kampaně ukazuje na propracovanost marketingové linie. Kampaň pracuje se zajímavými tématy, ocenění si vysloužila také podpora ze strany YESeníky Card. Velkým benefitem je podle poroty orientace na produkty pro handicapované.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu COT media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou, složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku.

"Jsme opravdu šťastní, že se nám podařilo získat toto prestižní ocenění v nejnáročnější kategorii. Naše kampaň spojuje nejen kraje, ale také subjekty v cestovním ruchu a snažíme se vytvořit velmi silnou a jednotnou značku turistické oblasti Jeseníky. Projekt trval více než deset měsíců a v letošním roce budeme sklízet jeho ovoce. Rádi bychom na něj také navázali a pokračovali v jeho realizaci v dalších letech, a to i s podporou Ministerstva pro místní rozvoj, které jeho vznik kofinancovalo."

Jak již bylo řečeno, šlo o provázané aktivity, které nejdříve započaly analýzou všech poskytovatelů cestovního ruchu a analýzou návštěvnosti turistické oblasti napříč kraji. Dalším krokem byla tvorba obsahu, textů, fotografií a videospotů, které byly následně použity při samotné kampani. Mezi distribuční kanály patřilo vysílání Českého rozhlasu, časopisy ČD pro Vás nebo třeba Česká Televize s pořadem Toulavá kamera. Vznikla také ucelená řada tiskovin, které jsou svým zaměřením výjimečné. V průběhu roku jste možná potkali team Jeseníků v rámci pořádání tzv. mobilních informačních center na různých místech s cílem, prodloužit pobyt návštěvníků, motivovat je k
opakovaným návštěvám a představit jim méně známá místa a tím přispět k odlehčení přetížených lokalit. V průběhu kampaně byli také proškoleni zaměstnanci Turistických informačních center.

Více info na www.jeseniky.cz.