Služby PR

Dlouhodobá PR strategie a aktivní komunikace v rámci všech platforem, kanálů a medií

Realizace tiskových zpáv a jejich distribuce do medií. Komunikace s novináři

Jednorázové akce - komunikace vašich novinek nebo řešení aktuálních mediálních problémů

Grafika a tisk


Grafické práce - appky, weby, bannery, inzeráty, plakáty, celé časopisy, brožury, mapy a další

Tisk plakátů, letáků, ceníků, brožur, knih, map

Reklamní plachty, stánky, oblečení, power banky, selfie tyče a další dárky pro vaše klienty / zákazníky 

PR v praxi

Klasický příklad neznalosti pojmu návštěva / návštěvník  .... z dílny NPÚ.


Základy PR komunikace

Používání čísel a statistik zvyšuje atraktivitu obsahu vašeho sdělení

Nelhat a nedělat z novinářů, případně pak i ze čtenářů hlupáky

Zdrojem článku je tisková zpráva agentury Czechtourism. Návštěvníkem bývá obvykle myšlena osoba, která provede návštěvu nebo třeba více návštěv. Níže uvedená čísla, by se měla týkat počtu provedených návštěv, nikoliv návštěvníků možná i přesnější definice by byla počet prodaných vstupenek .... nebo? Třeba lanovka na Petřín slouží stovkách (možná...