Online reklama & cestovní ruch 

Pomůžeme vám připravit kompletní mediaplán vaší reklamní kampaně, včetně zacílení, aby jsme společně dosáhli vysokých konverzí. Pokud vašim cílen není prodej služeb ale oslovení velkého počtu turistů, zajistíme vám maximální možný zásah na definou cílovou skupinu s nízkými náklady.

Turistika.cz, největší turistický portál, cílení dle zájmu nebo dle lokality. Oslovení největší turistické komunity.

500 000 - 900 000 turistů / měsíc

Seznam.cz / Google.com klíčová slova

Analýza, výběr vhodných, nákup. měření, vyhodnocení

Zapojení do dalších služeb (mapy, firmy, cloudy, atd.)

Realizace kompletních mediaplánů, včetně re-marketingu) napříč českým internetem a sociálními sítěmi.

Turistika, ubytování, zájezdy a další

1. Vaše webové stránky (aplikace)

Přehledný web a struktura dat = jednoduché na ovládání (uživatelské testování, nejlépe rodičema)

Funkční web (rychlé načítání, navigace po stránkách, atd.)

Kvalita a aktualizace informací (jak pro čtenáře webu / zákazníky, tak pro vyhledavače)

Komunikace s uživateli (formuláře pro poptávky/rezervace, newslettery pro zasílání novinek, možnost sdílení informací - facebook, mailem apod., hodnocení obsahu/služeb)

Technologie - aktivní mapy (jsou zdarma), nepoužívat flash  (prohlížeče ho nezobrazují), atd.

2. Měřit a pravidelně vyhodnocovat

Google Analytics, nástroj, kterým dokážete sledovat návštěvnost stránek, odkud k vám na web uživatelé chodí, co prohlížejí a jak dlouho, z jakého se připojují zařízení, atd.  viz google.cz.

Díky dokonalému měření veškerých aktivit spojených s vaším webem dokážete snandno vyhodnotit prakticky veškeré marketingové aktivity a také je neustále optimalizovat a snižovat náklady na prodej služeb, resp zvyšovat efektivitu vašich reklamních kampaní

Další praktické možnosti jsou:

3. Optimalizace stránek

Chcete pomoci s optimalizací?

a) z hlediska používání webu vašimi uživateli (zjistíte, že vám 80% lidí odcházá z nějaké stránky, tak upravíte obsah nebo rozmístění prvků

b) z hlediska atraktivnosti vašich stránek pro vyhledávače = SEO

Jak to funguje

Vyhledávače řadí výsledky hledání podle kvality jednotlivý stránek a jejich relevanci k vyhledávanému slovu nebo výrazu. Proto je potřeba zajistit dostatečný tématický obsah na vaší stránce k danému slovu/výrazu. Kvalita stránky se pak dále hodnotí dle počtu tématických webů, které na tu vaši odkazují. Čím lépe hodnocená a tématická stránka na vás odkazuje, tím výše se budete zobrazovat na výsledek hledání.

Prvně, už při vývoji a programování stránek musíte zajistit základní "on page" faktory, viz níže. Postupně pak budovat "off page" faktory - ty nejvýznamnější jsou zpětné odkazy na vaše stránky. 

Praktické odkazy odkazy:

  • optimalizace pro seznam.cz a pro google.cz / .com
  • měření vaší optimalizace automaticky, online a zdarma , včetně kvality zdrojového kódu a tipů jak ho vylešit: SEO Analýza nebo SEO Servis
  • tipy na zahraniční, rozsáhleší online SEO analýzy vašeho webu jdou zde

TIP pro úspěšnou a efektivní optimalizaci

  • zjistěte si dopředu co lidé hledají, jaká klíčová slova, příkladem je třeba slovo penzion vs. pension ... první varianta je hledanější mnohem více, i přesto lidé dále pojmenovývají své podniky se "s", viz ukázka hledání na seznam.cz
  • pro analýzu hledání na seznamu použijte stránku ZDE, pro google ZDE

Off page faktory: Zpětné odkazy

Kromě kvalitního zdrojového kódu stránek také vyhod

Chcete pomoci s analýzou nebo optimalizací vašich stránek? Napište nám:

Aktuální obsah

pravidelně přidávejte, co je u vás nového

pochlubte se svou aktivitou nebo úspěchem

dělejte soutěže pro vaše zákazníky nebo čtenáře stránek

umožněte snadno vašim zákazníkům s vámi komunikovat

motivujte turisty ke zpětné vazbě

přidávejte tipy na akce, služby, aktivity va vašem okolí (ideálně recipročně s firmami a službami v okolí)

domluvte si tématický a pravidelný obsah s lokálním mediem (noviny, rádio) nebo turistickým webem

obsah z vašich stránek můžete použít i pro komunikaci na facebooku nebo v rámci newsletterů

TIP: Internet umožňuje nejlepší cílení reklamy

Čím lépe společně definujeme vašeho zákazníka a zacílíme na něj vaši reklamu, tím větší bude konverze a poroste efektivita vaší reklamní kampaně = za 1 000,- Kč můžete mít 1 nebo 10 zákazníků . 
Příklad: S nabídkou vašeho skvělého menu v restauraci na horách oslovíme právě turisty, kteří se tam chystají nebo k vám do města už přijeli. 

Pojmy: 

cpt - cena za 1000 zobrazení (cost per thousand)
cpc/ppc - cena za klik (cost per click / pay per click)
cpa - cena za akci (nákup, registr., atd, cost per action)
rtb - aukční nákup reklamní plochy (real time bidding)